نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: ۹ دی رفراندوم بصیرت علیه فتنه‌گران داخلی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان ضمن گرامیداشت ایام‌الله ۹ دی اظهار کرد: ۹ دی یکی از یادمان‌ها و خاطرات ماندنی تاریخ بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ روز جنگ تمام‌عیار صهیونیسم و مزدوران داخلی آنها با نظام مقدس جمهوری اسلامی بود افزود: ۹ دی روز دفاع جانانه امت اسلامی ایران و رفراندوم عمومی علیه فتنه‌گران داخلی است.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان کرد: سلطنت‌طلبان و منافقین دست به دست هم دادند و با بودجه‌های هنگفت استکبار و دولت‌های وابسته به صهیونیسم علیه نظام وارد کار شدند.

وی ادامه داد: در روز ۹ دی شکوه ملت فهیم، بصیر و بزرگ ایران اسلامی را باید ستود که وقتی صبر انقلابی آنها لبریز شد تمام‌قامت پشت ولی فقیه خود ایستاده و مستحکم در برابر زورگویان ایستادگی کردند.

رضوی‌مهر تأکید کرد: در حماسه ۹ دی مردم ایران اسلامی نشان دادند از بسیاری از خواص که مدعی بودند، جلوتر و بابصیرت‌تر هستند.

وی در ادامه به نقش سردارهمدانی در خنثی‌سازی فتنه ۸۸ پرداخت و تصریح کرد: سردارهمدانی درخشنده‌ترین چهره ولایتمداری را به نمایش گذاشت، نقشی که در روزهای مبارزه با دشمن بعثی در دفاع مقدس از خود نشان داده بود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه سردارهمدانی در روز فتنه و مواجهه با منافقان داخلی ایستادگی نشان داد اضافه کرد: در شرایطی که برخی از انقلاب فاصله گرفتند و با شعار دروغین تقلب در انتخابات بر طبل عناد علیه نظام کوبیدند، شهید همدانی مقتدرانه در مقابل این جریان ایستاد.

وی گفت:‌ شهید همدانی شیرمردی بود که در جبهه‌های سر به فلک کشیده غرب چون مالک اشتر ایستادگی کرد و در سرزمین خوزستان مردانه تا پای جان پیش رفت تا یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتد.

رضوی‌مهر افزود: در ۹ دی نیز این شخصیت بی‌بدیل و حبیب سپاه اسلام اجازه نداد خفاشان تاریک‌پرست و عروسک‌های خیمه شب بازی دشمن به کشتار مردم، غارت بیت‌المال و آتش زدن اماکن عمومی ادامه دهند.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مظلوم ۹ دی اظهار کرد: لعن و نفرین باید فرستاد به کسانی که با سکوت خود باعث شدند به خیمه‌های عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) جسارت شود، قرآن‌ها آتش زده شده و به مساجد هتک حرمت شود.

نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه ایجاد انقلاب یک مرحله است و حفظ آن مرحله دیگری گفت: حفظ نظام از اوجب واجبات است.

——————————————————————————————————————————————–

 

 

 

 

 

 

اشتراک این صفحه در: