نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب گفت: همه کسانی که دل به غرب بسته اند بدانند که اگر قدرت بازدارندگی موشکی ما نبود وضعیت امروز کشور این چنین نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی‌ مهر نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب شب گذشته در گرامیداشت اولین سالگرد شهادت شهید احمد شوهانی که در حسینیه حضرت امام خمینی برگزار شد حضور در دو مراسم های شهدا و دیدار با رهبر معظم انقلاب را دارای فضای معنوی خاصی عنوان کرد و گفت: در این دو محفل انسان طهارت باطنی پیدا می کند.

وی افزود: در یادواره‌ شهدا دو رویی و سیاست بازی وجود ندارد و نامی از دنیا و ثروت و مقام نیست بلکه روح با نام مقدس شهدا به پرواز در می آید و به اندیشه ای که در امتداد خط سرخ شهادت و ولایت است می رسد.

حجت الاسلام رضوی مهر به تشریح مقام شهادت پرداخت و گفت: معرفت، بصیرت و آگاهی شاخصه اصلی همه شهدای الهی است که آن ها این موضوعات را به عنوان یک شاخص برای رسیدن به مقام شهادت به انسان‌ها معرفی کرده اند.

وی تاکید کرد: کسانی که شیفته غرب هستند نمی توانند از برجامی که در ذهن آنها به وجود آمده است به راحتی دل بکنند و نمی توان انتظار ره آوردی از آن داشت.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه برجام خاطر نشان کرد: حضرت آقا بارها فرمودند که برجام هیچ منفعتی برای کشور نخواهد داشت.

این استاد حوزه تصریح کرد: اما متاسفانه به دلیل بی بصیرتی مسؤولان امروز شاهد سناریوهایی برای اجرای برجام ۲ و ۳ هستیم و آنها بازهم به وعده‌های کشورهای اروپایی دلخوش هستند.

وی با بیان اینکه قدرت بازدارندگی کشور به دلیل وجود قدرت موشکی است اظهار داشت: همه کسانی که دل به غرب بسته اند بدانند که اگر قدرت بازدارندگی موشکی ما نبود و در این معامله تسلیحات و شهرک‌های موشکی ما که همانند نأموس ما است لو می‌رفت وضعیت امروز کشور این چنین نبود.

حجت الاسلام رضوی مهر با اشاره به بسته نبودن راه جهاد و شهادت یادآور شد: یکی از نیازهای ضروری امروز ایجاد و تدوین دانش‌نامه شهدا و تولید فیلم‌ها و مستنداتی در این خصوص است.

———————————————————————————————————————————-

اشتراک این صفحه در: