حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر گفت: من در راستای اهداف شهیدان باهنر، قدوسی، بهشتی و … حرکت می کنیم؛ مگر ما از تهدیدها می ترسیم؟ هرکجا منکری ببینیم، جلوی آن خواهیم ایستاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نماینده طلاب و فضلای همدانی مقیم قم پیش از ظهر امروز در جلسه طلاب و فضلای همدانی مقیم قم که با حضور آیت الله حمیدی در مسجد آیت الله سید مصطفی خمینی(ره) قم برگزار شد، اظهار داشت: از محضر آیت الله حمیدی بسیار سپاس‌گزاریم که به جلسات طلاب و فضلای همدان اهمیت داده و حضور پیدا می کنند.

وی ابراز داشت: چندی است در استان همدان وجود برخی مدیرانی که در اعتقادات خود مذبذب هستند، مشهود است؛ به خصوص راه اندازی کنسرت در همدان برای مسئولین دغدغه شام و نهار و معیشت مردم شده است و به جای گره گشایی در وضعیت اسف بار اقتصادی، به فکر این برنامه ها هستند.

نماینده طلاب و فضلای همدان خاطرنشان ساخت: باید کسی کور و کر باشد که صفوف مرغ و گوشت را نبیند؛ باید کور، کر و بی غیرت باشد کسی که نداند ماهیت اصلی این انقلاب و نظام چیست؛ آیا این رواست که دغدغه برخی از افراد فقط کنسرت و اجتماعات خاص باشد؟

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب و فضلا تصریح کرد: من در راستای اهداف شهیدان باهنر، قدوسی، بهشتی و … حرکت می کنیم؛ مگر ما از تهدیدها می ترسیم؟ هرکجا منکری ببینیم، جلوی آن  خواهیم ایستاد.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر بیان داشت: چرا برخی از مسئولین به خود نیامده و فکر می کنند که صندلی ها ارث پدری آنهاست؟ استاندار همدان باید فکری برای این مسائل کند.

وی اظهار داشت: همدان شهر بزرگانی همچون آیت الله العظمی نوری همدانی هاست و ما جلوی بی غیرتی ها خواهیم ایستاد.

نماینده طلاب و فضلای همدان ابراز داشت: امروز مشاجرات سیاسی برخی مسئولین نظام همانند نقل و نبات در تمام کشور زبانزد خاص و عام شده؛ این عیب است؛ سلیقه ای که در خیمه ولایت جای دارد، سلیقه ای است که باید در چارچوب اهداف رهبر معظم انقلاب باشد.

نائب رئیس اول مجمع نمایندگان طلاب و فضلا خاطرنشان ساخت: از آقای رئیس جمهور که با تنفیذ رهبر انقلاب رئیس جمهور کشور هستند، ناراحتیم که حرمت مراجع عظام تقلید را حفظ نکرده اند؛ مرجعیت خطوط قرمز ماست و باید بدانند کسانی که جلوی مرجعیت ایستادند، عاقبت به خیر نشده اند 

———————————————————————————————————————————————

اشتراک این صفحه در: