نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب گفت: دشمن هرلحظه به دنبال نقشه و گمراه کردن جوانان است از این رو با تحقیق درست وقایع تاریخی باید از آنها درس عبرت گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب شب گذشته در مسجد مهدیه با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: از روز اول بعثت پیامبر تا ظهور حضرت حجت چندین رکن وجود دارد که باید آنها برقرار شود.

وی افزود: باید تاریخ را مشاهده کنیم و از موضوعات آن درس عبرت بگیریم چرا که در تاریخ اسلام مسلمانان با سختی های بسیار زیاد مواجه بوده اند.

حجت الاسلام رضوی مهر بیان اینکه اولین رکن برای ظهور حضرت مهدی بعثت پیامبر بوده است تصریح کرد: باید بدانیم که وقایع تاریخی همانند زنجیری سلسله وار به هم مربوط هستند.

وی مساله غدیر را به عنوان دومین رکن معرفی کرد و گفت: پس از بعثت پیامبر اکرم موضوع غدیر مهم ترین موضوعی که بود که دشمنان با تمام وجود آن را بایکوت کردند.

نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب یادآور شد: رکن سوم واقعه عاشورا می باشد که حضرت سید الشهدا جان خود را برای اسلام فدا کرد تا چهره واقعی نفوذ مشخص شود.

وی خطاب به جوانان یادآور شد: بدانید و آگاه باشید دشمن هر لحظه به دنباله نقشه کشیدن و گمراه کردن شما است از این رو با تحقیق درست وقایع تاریخی را مرور کنید و از آنها درس عبرت بگیرید.

حجت الاسلام رضوی مهر خاطرنشان کرد: وضعیت امروز با گذشته قابل قیاس نیست در زمان طاغوت به دنبال آن بودند که کشور را به سمتی حرکت دهند که برای اولین بار ازدواج همجنس باز را عادی و آن را رواج دهند.

وی با اشاره به اینکه ماهیت انقلاب ما ماهیت دینی دارد اظهار داشت: همه دوست داران پیامبر اسلام در سراسر دنیا چشم و امیدشان به سمت جمهوری اسلامی است.

نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب در پایان تاکید کرد: زیبنده شهر همدان نیست که لقب دارالمومنین آن فراموش شود و به جای آن او را به تعداد کنسرت هایی که در آن برگزار می شود بشناسند.

————————————————————————————————————————————————————–

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک این صفحه در: