حجت الاسلام رضوی مهر گفت: فرمان جهاد اقتصاد مقاومتی نباید دست خوش حزب گرایان و باندبازان سیاسی قرار بگیرد، دولت هنگامی می تواند رضایت مندی توده های مردم را به وضعیت نا خوشایند فعلی جذب کند که خود را یک گام به سوی مطلوب در تحرک، تلاش، فعالیت و مجاهدت قرار دهد.
 

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در همدان با اشاره به شعار سال ۹۶ اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان داشت: در لحظاتی قرار گرفته ایم که سال ۹۶ سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را پشت سر می گذاریم، قطعا دولت مردان خود نیز معترف اند که نتوانسته اند به نقطه مطلوب و چشم اندازی که از ناحیه رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده بود برسند.

وی تصریح کرد: طبیعتا امید به آن سوی مرز ها و عدم باور به نیرو و توان داخلی سبب شد تا عده ای از دولت مردان با از دست دادن فرصت نتوانند موضوع اشتغال و وضعیت نامطلوب اقتصاد و همچنین رشد و شکوفایی ملطوب را در عرصه تولید و تقاضا و مصرف را به نتیجه برسانند.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم بیان داشت: ملت بزرگ، فهیم و شریف ایران البته و صد البته حرمت نظام و مسؤولان نظام را به امر ولی فقیه همواره حفظ می کنند اما مسؤولان باید اجازه بدهند تا مردم مطالبات به حق خود را از طرق مختلف که از روی دل سوزی و خیر خواهی است به ایشان ابلاغ کنند و رسانه ها امروز بهترین فرصت برای نظر سنجی در این رابطه شمرده می شود.

وی در ادامه افزود: باید گفت تا زمانی که واردات بی رویه در گمرک کشور حرف اول را می زند، تا زمانی که به صادرات تک محصولی همچون نفت امید بسته ایم، تا زمانی که بروکراسی اداری و کاغذ بازی معمول جز مزاحمت و سد پیشرفت و مانع رونق در ادارت ما است ما نمی توانیم شاهد یک اقتصاد پویا و مقاوم در مقابل تحریم ها و تهدید ها باشیم.

حجت الاسلام رضوی مهر گفت: دولت مردان باید برای همیشه امید به برجام را به فراموشی سپرده و با همدلی، تعامل و همکاری قرارگاه های جهادی اقتصادی را فعال کنند و نقطه های کور آسیب پذیر را شناسایی و سپس به درمان آن بپردازند.

وی در ادامه افزود: ما باید کشور های همسایه را که می تواند پل ارتباطات فراوانی برای ما با سایر کشور ها باشند را با تعامل و همکاری و دید مثبت برای صادرات تولیدات خود محیا کنیم.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ابراز داشت: فرمان جهاد اقتصاد مقاومتی نباید دست خوش حزب گرایان و باند بازان سیاسی قرار بگیرد، دولت هنگامی می تواند رضایت مندی توده های مردم را به وضعیت نا خوشایند فعلی جذب کند که خود را یک گام به سوی مطلوب در تحرک، تلاش، فعالیت و مجاهدت قرار دهد.

حجت الاسلام رضوی مهر ادامه داد: آنچه می تواند اقتصاد بیمار ما را از غوطه ور شدن در میان زیاده خواهی نجومی بگیران و مدیران پروازی و چند تابعیتی نجات بدهد تعهد و مسؤولیت پذیری نسبت به انقلاب اسلامی است.

وی در پایان گفت: هنگامی می توانیم انقلاب و نظام اسلامی را از پیچ و خم فتنه ها نجات بدهیم که اقتصادی بدون وابستگی را شاهد باشیم، دولت باید از ارگان ها، نهادها و مجموعه های اجرایی پیر زدایی کند و نسل جوان را در میدان اشتغال کار و تولید دستگیری کند.

———————————————————————————————————————————————————

 

 

 

 

 

اشتراک این صفحه در: