عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: باید هرچه سریع تر کشور های غیر متعهد به صحنه بیایند و برای ترامپی که در حال ایجاد جنگ جهانی جدیدی است چاره ای بیاندیشند.
 

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان با اشاره به اظهارات سخیف رییس جمهور آمریکا بیان داشت:  امروز شاهد این مساله ایم که هیأت حاکمه آمریکا گرفتار فرد بی منطقی شده اند که نه تنها خاورمیانه بلکه جهان را تهدید می کند.

وی تصریح کرد: رجز خوانی این فرد بی منطق تنها متوجه ایران نیست بلکه گاه و بی گاه این اظهارات سخیف شامل کشور های مستقل نیز می شود و این مساله از روی بی منطقی او است.

عضو هیأت رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: باید هرچه سریع تر کشور های غیر متعهد به صحنه بیایند و برای ترامپی که در حال ایجاد جنگ جهانی جدیدی است چاره ای بیاندیشند.

وی در ادامه افزود: ملت آمریکا به خوبی می داند ترامپ اجیر شده اسراییل و اعراب منطقه است اما سیاست مداران آمریکایی باید این مساله را بدانند که ایران اسلامی در برابر خطوط قرمز خود شوخی ندارد.

حجت الاسلام رضوی مهر اظهار داشت: جواب اظهارات ترامپ را سرب سرخ سیستم موشکی ایران داد و یاوه گویی های ترامپ نمی تواند ایران اسلامی را از راه خود بازدارد.

وی در ادامه افزود: حمله نظامی از سوی نیروهای آمریکایی هیچ گاه متوجه ایران اسلامی نخواهد بود، و آمریکا این را بداند که تاب و تحمل ملت ایران اندازه ای دارد.

وی ادامه داد: باید حکام سعودی و اسراییل این مساله را آویزه گوش خود کنند این نا امنی های موجود در منطقه خاورمیانه و جهان قطعا گریبان گیر خود آمریکا و جیره خواران این کشور خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم یاد آور شد: منطق ضد حقوق بشری ترامپ به خود اجازه تشویق نسل کشی در میانمار و بی خانمان شدن کودکان یمنی را با بمب های خوشه ای  می دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ترامپ کوچک تر از آن است با تهدید های خود جلوی اهداف حکومت، دولت و ملت ایران اسلامی بایستد و خوشبختانه شاهد وحدتی یک پارچه از ناحیه ملت ایران درباره اظهارات ترامپ بودیم.

——————————————————————————————————————————————–

 

 

 

 

اشتراک این صفحه در: