عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین گفت: کنفرانس اسلامی باید هر چه سریعتر دلار را در تمامی کشورهای اسلامی یعنی نزدیک به شصت کشور تحریم کند و اقتصاد آمریکا را به وسیله عدم مبادله کشورهای اسلامی در انزوا قرار دهد.
 

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر، نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، بیت المقدس را تا ابد متعلق به مسلمانان دانست و گفت: ترامپ عروسک خیمه شب بازی صهیونیسم بابت بودجه‌های تبلیغاتی خود به تجارتی مرگ آور دست زده است؛ این بازرگان پیر که به شوخی وارد سیاست شد و مضحکانه رأی آورد باید بداند که امروز سنگ در تیرکمان فلسطینیان و موشک‌های آماده پرتاب در سکوهای انتقام عزالدین قسام، حماس، جهاد اسلامی و مقاومت است.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب، محک سیاسی خاورمیانه از سوی ترامپ را به منظور فروش تسلیحات دپو شده آمریکا ارزیابی کرد و اظهار داشت: این سیاست‌ها دولت‌های عاری از مغز، سیاست و تدبیر مانند آل سعود را به قتلگاه برده است.

وی ادامه داد: صهیونیسم، حکام استکبار و مرتجعان از اعراب در منطقه باید بدانند، یا خاورمیانه برای همه غیر از اسرائیل دارای امنیت خواهد بود و یا خاورمیانه علاوه بر اسرائیل برای همه دولت‌های مرتجع ناامن می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: پیش بینی می‌شود به زودی از داخل اسرائیل علیه نتانیاهو و دولت او شورش‌هایی از سوی خاخام‌ها صورت پذیرد، و از سویی به گوش رسیدن صدای انفجار موشک‌های مقاومت و از هم پاشیدن زرادخانه هیفا دور از انتظار نیست و این حمله انتقام جویانه‌ای است که واهمه اسرائیل از آن غیر قابل انکار است.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به راهکار عملی مقابله با سیاست‌های آمریکا درباره رژیم صهیونیستی گفت: کنفرانس اسلامی باید هر چه سریعتر دلار را در تمامی کشورهای اسلامی یعنی نزدیک به شصت کشور تحریم کند و اقتصاد آمریکا را به وسیله عدم مبادله کشورهای اسلامی در انزوا قرار دهد.

وی لابی‌های پنهان بحرین و آل سعود در نشان دادن چراغ سبز به ترامپ را بر احدی در منطقه پوشیده ندانست و تصریح کرد: بهترین راهکار برای مقابله با توطئه‌های استکبار، صهیونیسم و اعراب منطقه؛ مقاومت، و جنگ مسلحانه علیه زیاده‌طلبی‌های اسرائیل است؛ مسلمانان باید هر چه سریعتر با تشکیل سپاه بزرگ اسلامی به دفاع از بیت المقدس به سرزمین‌های اشغالی نیرو اعزام کنند.

———————————————————————————————————————————————————

اشتراک این صفحه در: