نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: باید بدانیم که شهدای خفته گلگون کفن در بهشت زهرا جان خود را فدا کرده تا ما کلمه به کلمه آیات قرآن را در جامعه اسلامی عمل کرده و اجازه ندهیم آمریکا، اسرائیل و انگلیس این مثلث شوم دست از آستین خود دراز کرده و با امیال شیطانی خود ملت ها را به استعمار بکشند.
 

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به ضرورت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عنوان کرد: ۲۲ بهمن روز تجدید میثاق امت اسلام با ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: باید بدانیم که شهدای خفته گلگون کفن در بهشت زهرا جان خود را فدا کرده تا ما کلمه به کلمه آیات قرآن را در جامعه اسلامی عمل کرده و اجازه ندهیم آمریکا، اسراییل و انگلیس این مثلث شوم دست از آستین خود دراز کرده و با امیال شیطانی خود ملت ها را به استعمار بکشند.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: در روز ۲۲ بهمن ۵۷ کاروان غرق در شادی و غرور در همه کشور ایجاد شد و هر ساله ملت بزرگ ایران روز پیروزی انقلاب را بزگ داشته و با راهپیمایی به دشمنان نشان می دهند که بر سر آرمان ها و اعتقاد خود ایستاده اند.

وی در ادامه افزود: ما اعتقاد داریم انقلاب اسلامی ایران مقدمه ساز ظهور بزرگی است که با آمدن گام های ذخیره بزرگ اسلام حضرت مهدی(عج) رقم خواهد خورد و وضعیت کنونی ما وضعیت آزمون، تمرین و آمادگی برای آن روز بزرگ است.

حجت الاسلام رضوی مهر بیان داشت: آنچه که باید مورد بینش و مطالعه قرار بگیرد بازخوانی اهداف انقلاب است، نباید مسایل دنیوی ما را از انقلاب جدا ساخته و مسیری غیراز جهاد، عزت و شهادت را انتخاب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: سِرّ انقلاب اسلامی و رمز پیروزی ملت ایران ایمان و دعوتی بود که از ناحیه امام راحل انجامید، اگر چشمانمان غرق زرق و برق دنیا شود قطعا پیروزی مطلوب حاصل نخواهد شد.

نایب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: از مسلمات پایداری انقلاب اسلامی تربیت کادرانقلابی با روحیه دریافتی و وام داری از خون شهیدان است که مسیر انقلاب را با سلامت استمرار بخشد و اگر خس و خاشاکی در این مسیر پیدا شود این روحیه آن را از مسیر انقلاب خارج می سازد.

وی در پایان گفت: دو تهدید برون و درون نظام همانند دو لبه قیچی است که اگر درمان نشود می تواند اهداف انقلاب را به مخاطره بیاندازد، دشمن درونی همان افکار غرب زده ای است که شامل دل دادگی به غرب و امیال نفسانی می شود و به تحقیق خطر داخلی از خطر خارجی سنگین تر است.

————————————————————————————————————————————————

اشتراک این صفحه در: