نماینده طلاب و فضلای استان همدان گفت: امروز می‌بینیم اتاق فکر استکبار و مرتجعین منطقه به خیال خودشان می‌خواهند اجازه ندهند این نظام الگوی انقلاب اسلامی فراگیر شود و به‌دنبال این هستند که انقلاب را مهار کنند چراکه می‌بینند انقلاب وارد تمدن‌سازی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی اسلامشهر خبر، آیت‌الله سید جلال رضوی همدانی در مراسم گرامیداشت ورود امام خمینی به میهن اسلامی که صبح امروز در سالن همایش اداره اوقاف برگزار شد بابیان فضایل حضرت فاطمه زهرا (س) و بیان مصادیق عبارت «سر المستودع» در صلوات حضرت زهرا (س) گفت: مقام معظم رهبری در دوران دفاع مقدس، دهه فجر و دوران دفاع از حریم اهل‌بیت به این نتیجه رسیدند که امداد غیبی نظام را به‌پیش می‌برد این نگاه مقدم سازی ظهور امام زمان است که ما لیاقت حضور در عصر مقدمه سازی ظهور را با فرآیند انقلاب اسلامی در جهان داریم.

وی ادامه داد: امام خمینی شکوهمند را در عصری ایجاد کرد که دو جریان فکری در تقابل باهم بودند عده‌ای می‌گفتند در اطراف جمکران زمینی مهیا و یک جلد قرآن کریم را در آنجا دفن کنیم تا آیندگان وقتی اکتشافات کردند بدانند مسلمانان کتابی به نام قرآن داشتند یعنی اینکه پدر و پسر چنان بر قرآن و احکام آن می‌تاختند که دیگر بعضی از بزرگان تشخیص می‌دادند در آینده‌ای نه‌چندان دور خبری از قرآن در میان جامعه نباشد در چنین جریان فکری حضرت روح‌الله با استفاده از عنصر ماندگار دین یعنی امربه‌معروف و نهی از منکر فرمود چرا قرآن داخل صندوق و در بیابان‌ها دفن شود؟ امام خمینی گفت قرآن سالاری و قرآن منطقی باید قانون جهان‌شمول بشریت باشد و این‌یک فرآیند می‌خواهد که فرآیند آن انقلاب است.

نماینده طلاب و فضلای استان همدان اعلام کرد: جرقه انقلاب برای ماندگاری احکام اسلام بود امروز می‌بینیم اتاق فکر استکبار و مرتجعین منطقه به خیال خودشان می‌خواهند اجازه ندهند این نظام الگوی انقلاب اسلامی فراگیر شود و به دنبال این هستند که انقلاب را مهار کنند چراکه می‌بینند انقلاب وارد تمدن سازی شده است آن‌ها شیخ زکزاکی را در نیجریه می‌بینند که پنج میلیون شیعه انقلابی تربیت می‌کند. دشمن می‌بیند عیسی قاسم و شیخ سلمان در یک جزیره کوچک فریاد بیداری سر می‌دهند آن‌ها می‌بینند سید حوثی چنان استوار ایستاده که باعث شده اعراب مرتجع منطقه به دست و پای روسیه بیافتند تا صلح را قبول کنند.

وی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی حرکتی است که ایستایی ندارد افزود: هم مزدوران و نفوذی‌های داخلی و هم خائنان خارجی باید بدانند این انقلاب مقدم ساز ظهور مهدی آل محمد است و شاید همان سر مستودع ای که خداوند در وجود حضرت فاطمه زهرا قرار داده است این است که انقلاب فرایندی را رقم بزند که امروز قدرت و ارتش بزرگ منطقه و جهان است. امروز قوام کشور ما به انسجام و اتحاد و یکدلی است همه باور کردند که در یک خیمه بمانند و محور آن خیمه ولایت‌فقیه است.

سخنران این مراسم با اشاره به سوزانده شدن پرچم جمهوری اسلامی در آشوب‌های اخیر در کشور گفت: پرچم جمهوری اسلامی در قلب هر ایرانی جا دارد پرچم موجب اتحاد و انسجام مردم است یک وجب خاک ایران به مقدار خون همه ماست ما همه یکی هستیم و این را چهل‌سالگی انقلاب ثابت کرده است امروز انقلاب به‌گونه‌ای به بلوغ رسیده است که دانشجو آزادانه نقد کند و اجازه داده می‌شود از مسئولین خود پرسشگری کنیم.

———————————————————————————————————————————

 

 

 

 

 

اشتراک این صفحه در: