به نقل از رضویخبرگزاری رسا ـ عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم به تحلیل مناطق مختلف عربستان و یمن به عنوان همسایه‌‌ آن پرداخت و گفت: از این پس آب خوش از گلوی آل سعود پایین نخواهد رفت.

حجت الاسلام سید جلال رضوی مهر عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا٬ گفت: جنگ ۲۶ روزه آل سعود با یمن نقاب از چهره شاهزادگان اسرائیلی سعودی کنار زد و از طرفی شجاعت٬ صلابت و مقاومت مردم یمن را به جهانیان ثابت نمود؛ مقاومت یمن پرتوی از مقاومت حزب الله لبنان بود.
عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم ادامه داد: همانطور که رژیم صهیونیستی غزه را فتح نکرد٬ یمن نیز توسط آل سعود فتح نخواهد شد؛ در جنگ ۲۶ روزه یمن طبق پیش بینی رهبر معظم انقلاب بینی آل سعود به خاک مالیده شد.
حجت الاسلام رضوی مهر افزود: هدف آل سعود از جنگ با یمن کاستن از فشارهای داخلی کشور عربستان و فریب اذهان عمومی بود؛ الان عربستان در پرتگاه سقوط است؛ استان‌های احصاء و قطیف در شرق عربستان که دارای ذخائر نفتی است ادعای استقلال کرده‌اند؛ سه میلیون یمنی پیاده نظام انصار الله هستند و مدینه و مکه روی آسایش و آرامش به نیروهای امنیتی آل سعود نشان نخواهند داد.
وی ابراز داشت: فشار خانواده‌های زندانیان سیاسی به حکومت آل سعود اجازه نمی‌دهد که از گلوی پادشاه تازه به قدرت نشسته آب خنک پایین برود؛ حتی ریاض نیز ساکت نخواهد بود.
عضو هیات رییسه مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم اظهار داشت: آل سعود نخواهد توانست سیاستی مشابه مصر در یمن داشته باشد زیرا مردم یمن با آل سعود مخالف خواهند ماند و امروز وحدت ارتش٬ مردمان و نیروهای مقاومت در یمن یعنی انصار الله اتحادی متحیر العقول ایجاد نموده است و اکثر شهرها را از وجود منحوس تروریست‌ها پاک کرده‌اند.
حجت الاسلام رضوی مهر تصریح کرد: آل سعود از حمله پیاده نظامی عاجز است؛ ارتش وارداتی٬ پولی و از روی ترس خبردار ایستاده در مقابل نیروهای شجاع و دلیر آل محمد در یمن نمی‌تواند مقاومت ریشه‌دار و اصیل انصار الله را از پای در آورد.