حجه الاسلام رضوی مهر:
خیزش اسلامی بزودی عربستان را فرا خواهد گرفت خبرگزاری رسا ـ مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه با اشاره به تحولات یمن و تجاوز آل سعود به این کشور، گفت: بزودی خیزش اسلامی عربستان را فرا خواهد گرفت چرا که زمان قدرت طلبی حجاز به پایان رسیده است.

حجه الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر مشاور رییس سازمان در امور حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا ، با اشاره به تحولات یمن و تجاوز آل سعود به این کشور، گفت: استکبار با شیوه‌های مختلف درصدد مهار خیزش‌های اسلامی در منطقه است.

وی با بیان این‌که حرکت‌های انقلابی مردم اسلامی کشورهای منطقه موجب لرزش پایه‌های اریکه قدرت آل سعود گردیده است، ابراز داشت: دولت عربستان در یک جبهه متحد صهیونیستی به مسلمان کشی دست زده است.

حجت‌الاسلام رضوی مهر با اشاره به این‌که شاهزادگان سعودی فاقد بصیرت سیاسی و هوشیاری کامل هستند، تصریح کرد: آتش منطقه را آل سعود روشن کرده ولی خاموش کردن آن به دست ایشان نخواهد بود.

مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه در ادامه با تأکید بر این‌که آل سعود در آینده‌ای نه چندان دور به آل سقوط مبدل خواهد شد، اظهار داشت: شکست آل سعود از وعده‌های الهی و امری حتمی خواهد بود.

این استاد حوزه علمیه قم با بیان این‌که تاریخ نشان داده است وهابیت، القاعده، النصره و داعش فرقه‌های آدم کش هستند که از اندیشه‌های آل سعود پر و بال گرفته‌اند، گفت: به زودی خیزش اسلامی عربستان را فرا خواهد گرفت چرا که زمان قدرت طلبی حجاز به پایان رسیده است.

وی با تأکید بر این‌که فتنه انگیزی آل سعود عدم لیاقت تولیت ایشان را نسبت به حرمین شریفین می‌رساند، عنوان داشت: اتحادیه عرب اهرم دست غرب و اسراییل است و آتش در منطقه از خواسته‌های صهیونیزم است و بر همین اساس عربستان تحت اختیار اتاق فتنه استکبار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام رضوی مهر با اشاره به این‌که صهیونیست‌ها با این توطئه ارتش کشورهای عربی را به نابودی کشاندند تا بتوانند قدرت ارتش خود را حفظ کنند، تصریح کرد: ایران در بین شیعیان منطقه جایگاه نخست را دارد و مردم منطقه به اسلام طیب اردوغان نه گفته و اسلام آل زبیر را نپذیرفته‌اند.

مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه در ادامه با بیان‌‌ این‌که آل سعود به زودی از سوی ملت‌ها محاکمه خواهد شد، ابراز داشت: مجازات و تنبیه شاهزادگان آل سعود به صورت قطعی انجام خواهد شد.

این استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این‌که تاریخ نشان داده است که حوثی‌ها شجاع و هدفمند هستند، اظهار داشت: ضربه‌های به موقع حوثی‌ها پس از فتح عدن توازن قدرت را به نفع ایشان تغییر داده است.

وی یمن را پاره تن اسلام دانست و تصریح کرد: آل سعود یهودیانی هستند که با لباس مسلمانان چهره خود را پنهان کرده‌اند؛ خاندان آل سعود لحظه‌ای به دین اسلام و پیامبر اعظم(ص) ایمان نیاورده‌اند.

مشاور رییس سازمان اوقاف در امور حوزه‌های علمیه در پایان خاطرنشان کرد: ملک سلمان باید لباس عربی خود را به نتانیاهو بدهد و و کراوات او را به گردن خود آویزان کند چرا که هیچ یک از اعمال سلطان سعودی با موازین اسلام سر سازش ندارد.

 

کد خبر :۲۵۳۴۷۶    زمان مخابره : ۱۳۹۴/۱/۱۸  – ۱۵ : ۵۴