جمعی از اساتید، طلاب و فضلای استان همدان با آیت الله سید هاشم حمیدی از علمای برجسته این استان دیدار و گفتوگو کردند.
 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جمعی از طلاب و فضلای استان همدان پیش از ظهر امروز با آیت الله سید هاشم حمیدی از علمای قدیمی استان همدان در مسجد شهید مصطفی خمینی قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار ده ها نفر از طلاب، فضلا، اساتید و پژوهشگران استان همدان از جمله حجت الاسلام والمسلمین فتوحی از علمای دیگر استان همدان و حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی عضو هیأت رییسه و نماینده طلاب و فضلای همدان در مجمع نمایندگان طلاب در این دیدار حضور داشتند.

آیت الله حمیدی در این دیدار با اشاره به جایگاه و مقام علمای دین بر ضرورت پیروی طلاب از سیره و منش این عالمان به ویژه در تحصیل علم و مسائل اخلاقی تأکید کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر به ایراد سخنرانی پرداخت و از راه اندازی هیأت شهدای روحانی استان همدان در آینده نزدیک خبر داد.

همچنین قرار بر این شد که در جلسه ای دیگر از مقام علمی آیت الله حمیدی با حضور وی تجلیل شود و همچنین برخی دغدغه های طلاب در این جلسه بحث و بررسی شد.

یادآور می شود، آیت الله سید هاشم حمیدی در دوره اول و دوم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم همدان بوده و مسؤولیت کمیسیون دیوان محاسبات مجلس را بر عهده داشت، وی سپس به همدان برگشت و از سال ۱۳۶۰ تا۱۳۶۲ امام جمعه موقت این شهر بود.

وی علاوه بر تدریس دروس خارج فقه و اصول، در دانشگاه علم و صنعت ایران نیز به تدریس مشغول است؛ وی همچنین عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز است

———————————————————————————————————————–

اشتراک این صفحه در: